לוגואים הידר

בלוג

Home / בלוג / רשימת מוצרים שתעברו את השבת בנוחות
פלטת שבת קטנה M

רשימת מוצרים שתעברו את השבת בנוחות

כדי לעבור ולצלוח את יום השבת בצורה הטובה והנוחה ביותר, עליכם להכין מראש מספר מוצרים הכרחיים. בשבת כידוע חל איסור להדליק אור ו/או להפעיל מכשירי חשמל. מוצרים חשמליים של סהרה אלקטרוניקה מוצרים חשמליים לשבת מאפשרים לכם ליהנות מאותה השגרה, מבלי לחלל את השבת. במאמר הבא נסקור מספר מוצרים שכל בית שומר שבת חייב להחזיק בו כדי ליהנות מהנוחות המרבית.

מיחם שבת

עבור האוכלוסייה ששומרת שבת, מיחם מים לשבת, הוא מוצר בסיסי שקיים בכל בית. ישנם מספר רב של דגמים שונים ומגוונים, אשר מציעים איכויות שונות ועל מנת למצוא את מבוקשכם, יש להכיר את הדגמים השונים ולבחור באחד שמתאים לכם לרוב. תקופת הזמן הממוצעת של המיחם נעה בין 4-5 שנים ובבוא העת עליכם לבחור מיחם חדש ולהתלבט בין מיחם רגיל נירוסטה לבין מיחם תרמוס ומיחם לפלטה וכמובן להכריע באשר לגודל המיחם, למראה המיחם, לאמינות ולמחיר. שימו לב כי אמינות חשובה מאוד לשמירה על בטיחות ועל כן בדקו האם מיחם לשבת בטיחותי מספיק עבורכם בהתאמה מושלמת לנפשות ולגילם.

מיחם לשבת 40 כוסות

מיחם לשבת 40 כוסות

מנורות שבת

שומרי השבת יודעים כי חייב בשבת להשאיר אור דולק (עם או בלי שעון שבת) כדי להימנע מהתנהלות בבית חשוך. הבעיה האמיתית מתחילה ברגע בו אנשים מבקשים ללכת לישון לאחר ארוחת השבת ואין בנמצא גוי של שבת ו/או שעון השבת תוכנן לשעה מאוחרת יותר. מנורות שבת מאפשרות את ההסתרה והגילוי של אור ביום שבת בו אסור לגעת במתג וזאת ללא פעולה ממשית הכרוכה בכיבוי ובהדלקה. מנורת לילה שבת וחג מאפשרת לכם להנות בשבת ולשמור אותה כהלכתה.

מנורת שבת אור לשבת

מנורת שבת אור לשבת

קומקום שבת

התעוררתם בבוקר וחסר לכם קפה של בוקר? עם קומקום חשמלי לשבת תוכלו לשתות קפה / תה בכל נקודת זמן ללא צורך ללחוץ על כפתור הדלקה. קומקום שבת שומר על חום ולו תעודת כשרות המאפשרת שימוש בחגים ושבתות.

קומקום שבת

קומקום שבת

פלטות שבת

פלטה לשבת מבית אור לשבת מאפשר לכם לשמור על האוכל חם לכל אורך השבת מבלי שיישרף ומבלי שתאלצו לאכול אוכל קר. פלטות לשבת נמכרות במחירים שונים ומגוונים, בגודל שונה ובאיכות משתנה כך שהן מתאימות לכל כיס. אתם מחברים את הפלטה לחשמל בתחילת השבת ומנתקים אותה בצאת השבת.

פלטת שבת

פלטת שבת

טסטר אובן משולב פלטת שבת

טוסטר אובן לשבת מאפשר לכם להשתמש בתנור מבלי לחלל את השבת. הטוסטר אובן מתאים לשימוש יומיומי – לצלייה, אפייה ובישול והוא משלב פלטה לשבת מנירוסטה לרוב בחלק העליון כך שניתן לחמם את האוכל בקלות ובמקביל לשמור את השבת. טוסטר אובן משלב פלטה הוא המוצר האידיאלי למשפחות שומרות שבת משום שהוא מאפשר שימוש ביום יום ובמקביל משמש ליום השבת.

טוסטר אובן משולב פלטת שבת

טוסטר אובן משולב פלטת שבת

אוהבים מבצעים, קופונים והטבות מיוחדות?

הרשמו לניוזלטר שלנו ותהיו תמיד מעודכנים!

עגלת קניות
דילוג לתוכן