לוגואים הידר

בלוג

Home / בלוג / מוצרי חשמל כשרים לשבת
מוצרי חשמל כשרים לשבת

מוצרי חשמל כשרים לשבת

מוצרי חשמל כשרים לשבת הם הגדרה כוללת לכל מוצרי החשמל בעלי תעודת כשרות לשימוש בשבת וחג. מוצרים אלו מתייחסים למוצרים המשמשים לחימום מים ואוכל מוכן במהלך השבת ובין היתר הם כוללים פלטות לשבת, מיחמים, קומקום חשמלי לשבת ואפילו מנורות לשבת המיועדות לקריאה בעיקר.

למי הם מיועדים?

באופן טבעי, מוצרי חשמל כשרים לשבת, מיועדים לשומרי שבת מהמגזר החרדי, הדתי לאומי ושומרי המסורת. מעבר לכך, מוצרי חשמל כשרים לשבת מיועדים לכל אילו מביניכם הנוהגים לארח בני משפחה וחברים שומרי שבת, וזאת על מנת לאפשר לאורחים לשמור על השבת כהלכתה גם כאשר הם מתארחים אצלכם. מעבר לכך, מוצרי חשמל כשרים לשבת מיועדים לכל המקומות בהם מתכנס ציבור דתי שומר שבת במהלך השבת והחג, לרבות, מתחמי אירוח, בתי כנסת, בתי מדרש וכדומה.

סוגי מוצרים כשרים לשבת

כאשר מדברים על מוצרי חשמל כשרים לשבת, מדברים למעשה על מספר מוצרי חשמל עיקריים הנחוצים לכלל הציבור הדתי שומר השבת. מוצרים אלו כוללים בין היתר:

  • מכשירי חשמל המיועדים לחימום מים במהלך השבת כגון מיחם לשבת או קומקום חשמלי שומר חום
  • מכשירי חשמל המיועדים לחימום אוכל מוכן כגון פלטות לשבת או טוסטר אובן לשבת משולב פלטת שבת
  • מנורות שבת המיועדות לצרכי קריאה – מוצר זה משולב בפטנט ייחודי להסתרת האור בזמן שהמנורה לא בשימוש.

מה חשוב לבדוק כאשר רוכשים מוצר חשמלי כשר לשבת?

כפי שציינו בפתיח, כל מוצר חשמלי כשר לשבת חייב להיות בעל תעודת כשרות לשימוש בשבת וחג. לפיכך, חשוב לבדוק את סוג הכשרות המוענקת למוצר אותו אתם מתכוונים לרכוש. מעבר לכך, חשוב לרכוש מוצרים המיוצרים על ידי חברות העוסקות ומתמחות בפיתוח מוצרי חשמל כשרים לשבת.  כמו כן, חשוב להתייחס לנתונים הטכניים של המוצר אותו אתם רוכשים ולהתאים אותו לצרכי השימוש הנחוצים לכם. כיום, תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי חשמל כשרים לשבת הכוללים בין היתר מנורת שבת שהיא מנורה שולחנית, שנשארת דולקת לאורך כל השבת והחג וכוללת מנגנון להסתרת וגילוי האור לפי צורכי המשתמש.

אור לשבת – מותג מוביל של מוצרי חשמל כשרים לשבת

אור לשבת הוא מותג מוביל בתחום מוצרי החשמל הכשרים לשבת. מותג זה הוא פועל יוצא של שיתוף פעולה מקצועי בין חברת סהרה אלקטרוניקה המתמחה בהליכי ייבוא ושיווק של מוצרי חשמל ביתיים לבין המכון המדעי טכנולוגי להלכה ע”ש הרב הלפרין זצ”ל. לחצו כאן וגם אתם תוכלו להיחשף ליתרונות הנלווים למוצרי הדגל של המותג המוביל אור לשבת.

אוהבים מבצעים, קופונים והטבות מיוחדות?

הרשמו לניוזלטר שלנו ותהיו תמיד מעודכנים!

עגלת קניות
דילוג לתוכן