לוגואים הידר

בלוג

Home / בלוג / מוצרי חשמל לשימוש בשבת וחג
מוצרי חשמל כשרים המיועדים לשימוש בשבת וחג

מוצרי חשמל לשימוש בשבת וחג

שומרי שבת וחג? זה הזמן להכיר את קולקציית מוצרי החשמל הכשרים של חברת סהרה אלקטרוניקה

שומרי שבת וחג המעוניינים לעשות שימוש כזה או אחר במוצר חשמלי, נדרשים לעשות זאת באמצעות מכשיר חשמלי בעל תעודת כשרות לשימוש בשבת וחג. תעודת כשרות זו מעידה על כך שהמוצר הותר לשימוש הלכתי במהלך השבת וימות החג, כאשר בין סוגי המוצרים החשמליים הנפוצים ביותר בקטגוריית מוצרי חשמל כשרים לשבת וחג תוכלו למצוא:

  • מוצרי חשמל לחימום מים – הגדרה כוללת למוצרי חשמל כגון מיחם שבת בנפחים שונים, קומקום חשמלי לשבת עם מנגנון ייחודי לשמירת חום.
  • מוצרי חשמל לחימום מזון מוכן – הגדרה כוללת לדגמים שונים של פלטות לשבת, וביניהן, פלטת שבת 2 סירים, 4 סירים ו-6 סירים

סהרה אלקטרוניקה – מבחר גדול של מוצרי חשמל כשרים לשבתות וחגים

אנחנו בחברת סהרה אלקטרוניקה, מאפשרים לכל אחד ואחת משומרי התורה והמצוות שביניכם, ליהנות ממגוון איכותי של מוצרי חשמל כשרים המיועדים לשימוש בשבת וחג. כל המוצרים המשווקים על ידינו בקטגוריה זו, הם מוצרים חשמליים מאושרים לשימוש ע”י המכון הטכנלוגי להלכה בראשות הרב לוי יצחק הלפרין, וכל אחד מהם מאפשר לכם ליהנות משימוש הלכתי, תקני ובטוח במוצר לאורך כל השבת.

לצד מוצרי החשמל הנפוצים לשבתות וחגים כגון מיחם לשבת ופלטות שבת, המשווקים על ידינו, תוכלו למצוא גם מספר מוצרי פטנט ייחודיים לשומרי שבת וחג, כאשר גם במקרים אלו כל מוצר הוא בעל תעודת כשרות לשימוש בשבת וחג. ברשימת מוצרי הפטנט שלנו תוכלו למצוא: מנורות שבת עם מנגנון ייחודי לכיסוי נקודת האור במידת הצורך. מוצר זה מיוצר על ידינו תחת המותג אור לשבת והוא נחשב לאחד ממוצרי השבת הנחוצים לכל אילו מביניכם המשתייכים לציבור הדתי על כל גווניו.

מוצר פטנט נוסף אותו אנו מייצרים ומשווקים כולל קומקום חשמלי שומר חום המשלב בתוכו מנגנון ייחודי לשמירת טמרפטורת המים הרצויה לכם לאורך כל השבת. כמו כן, אנו מייצרים ומשווקים טוסטר אובן לשבת משולב פלטת שבת.

מוצרי איכות לשבתות וחגים

המוצרים השונים המשווקים על ידינו בקטגוריית מוצרי חשמל כשרים לשימוש תקני, בטיחותי והלכתי בשתות וחגים, הם מוצרי חשמל איכותיים המיוצרים על ידי החברות המובילות ביותר בארץ ובעולם. מוצרים אלו מגיעים בגדלים ונפחים שונים והם כוללים ביניהם דגם ייחודי של פלטת שבת 6 סירים בשילוב מנגנון חימום מואץ.

שירות ויחס אישי לכל לקוח/ה

מוצרי החשמל הכשרים שלנו, משווקים באמצעות אתר מכירות המאפשר לכם ליהנות ממספר יתרונות שירות לאורך כל הדרך, וביניהם: שירותי ייעוץ והכוונה לבחירת מוצרי חשמל כשרים לשבת, מלאי גדול וזמין של מוצרים, שירותי משלוח עד בית הלקוח, אחריות מלאה בכל רכישה ופריסת תשלומים.

 

אוהבים מבצעים, קופונים והטבות מיוחדות?

הרשמו לניוזלטר שלנו ותהיו תמיד מעודכנים!

עגלת קניות
דילוג לתוכן