לוגואים הידר

בלוג

Home / בלוג / “אור לשבת”- מרעיון למציאות
עמוד הבית

“אור לשבת”- מרעיון למציאות

במשך שנים, סהרה אלקטרוניקה עסקה בעיקר בייצור ובייבוא מוצרי חשמל.

בשנת 2016, הבנו שעלינו למצוא גוון ייחודי שונה, אשר יבדל אותנו בשוק החשמל הישראלי.

החלטנו לחזור לשורשים – להיכנס אלינו לבתים ולהבין איך אנו יכולים להשתמש בטכנולוגיה של היום בכדי לשפר את חיי היום יום שלנו.

כמשפחה, בשולחן השבת והחג שלנו יושבים מסורתיים, כיפות סרוגות, כיפות שחורות ואף חילוניים כאחד.

מהרגע שאנו זוכרים את עצמנו, השתמשנו בשעון שבת, מיחם של שבת ופלטה חשמלית לשבת.

המחשבה הראשונה הייתה לשים דגש על החידוש – חשבנו על האוכל בשבת ששמים על הפלטה ולא תמיד מקבל חום כמו שאמא רוצה. חשבנו על סבתא, שאחרי שעה מסוימת בערב שבת כבים כל האורות אצלה בבית, ורצינו למצוא לה פתרון.

אחרי בחינת מגוון רעיונות וסיעור מוחות הגענו למסקנה שאנו רוצים למצוא פתרונות לכל הציבור שומר המצוות שחשובה לו שמירת שבת וחג כהלכתם.

וכך המותג “אור לשבת” נולד, מותג המתמחה בייצור מוצרי חשמל כשרים המיועדים לשימוש בשבת וחג.

מותג שבו משתמשים בידע ובמומחיות שלנו כחברה יצרנית, כדי להכניס אור לבתים שומרי שבת. אנו מאמינים בלב שלם שבאמצעות ליין המוצרים שלנו, לצד שירות מקצועי ואנושי לקהל הלקוחות של החברה, “אור לשבת” מאירים אלפי בתים בישראל וברחבי העולם.

 

המוצרים של המותג

לאחר עבודה של שנתיים של צוות הפיתוח שלנו, בשיתוף פעולה מלא עם המכון המדעי טכנולוגי להלכה, הושק המוצר החדשני הראשון של המותג – מנורת השבת של אור לשבת.

סבתא היא אישה אלגנטית, ורצינו להעניק לה מוצר, שהוא שימושי אך גם יפה. ואז הבנו, שהפתרון המושלם עבורה הוא מנורה שולחנית, שניתן יהיה להשאירה דולקת במהלך השבת. שתהיה קטנה, מפזרת אור עוצמתי, ותוסיף אלמנט עיצובי לחלל החדר, אך מעל לכל- היא יכולה “לכבות” את האור כשהיא צריכה.

השלב הבא היה התובנה שאנו לא יכולים לעצור במוצר אחד.

הבנו שסבתא או זוגות צעירים בתחילת דרכם וכל שאר המגזר הדתי, צריכים עוד פתרונות.

כך פותחו עוד שני מוצרים נוספים- קומקום השבת של אור לשבת וטוסטר אובן משולב פלטת שבת.

קומקומי שבת כבר היו קיימים בשוק, אך ידענו שאנו יכולים להביא מוצר טוב יותר.

הגדלנו את התכולה כך שהקומקום שלנו יכיל כ- 12 כוסות מים, שינינו את החומר מפלסטיק לנירוסטה והכי חשוב- הוספנו מנגנוני בטיחות להגנה על קהל הלקוחות שלנו. הקומקום שלנו היה כה מוצלח, שעל חלקים ממנו אף רשמנו פטנט בלעדי!

במקביל, הטוסטר הוא מוצר שלא נראה כדוגמתו בארץ או בעולם.

החשיבה שמאחורי פיתוח המוצר הובילה לרצון לשלב שני דברים: הראשון הוא חדשנות כמובן, והשני הוא פונקציונאליות. כמה מאיתנו מכירים את זה שממש לפני כניסת שבת, מפנים את השיש כדי לשים פלטה? או מניחים את הפלטה על התנור, כשהיא לא באמת יציבה? או הכי גרוע- מדליקים פלטה ענקית שמחממת את כל המטבח, בשביל סיר אחד.

בדיוק עבור אותם מקרים, פותח הטוסטר אובן משולב פלטת שבת של אור לשבת.

טוסטר אובן עם קיבולת של 35 ליטר, שבלחיצת כפתור החלק העליון הופך לפלטת שבת שמתאימה ל-2 סירים גדולים או 3 סירים קטנים וחלקו הפנימי עובר למצב שמירת חום. מוצר פרקטי, שמתאים גם לשימוש ביום חול וגם לשימוש בשבת וחג.

כיום המותג אור לשבת כולל 6 פריטים: שני סוגי מנורות, טוסטר אובן משולב פלטת שבת, קומקום שבת, מיחם לשבת ו3 גדלים של פלטות לשבת (2 סירים, 4 סירים, 6 סירים).

בשילוב עם המכון המדעי הטכנולוגי להלכה, אנו ממשיכים לעבוד כדי להביא לכם, קהל הלקוחות הנאמן שלנו עוד מוצרים חדשניים, שיעמדו בכל דרישות ההלכה ובכך להמשיך להאיר לכם את השבת.

אוהבים מבצעים, קופונים והטבות מיוחדות?

הרשמו לניוזלטר שלנו ותהיו תמיד מעודכנים!

עגלת קניות
דילוג לתוכן