לוגואים הידר

בלוג

Home / בלוג / איך לבחור מוצרי חשמל לשבת בצורה יעילה
איך לבחור מוצרי חשמל לשבת בצורה יעילה

איך לבחור מוצרי חשמל לשבת בצורה יעילה

שומרי שבת? זה הזמן לדעת הכול על הדרך המומלצת ביותר לבחירת מוצרי חשמל לשבת
מוצרי חשמל לשבת הם הגדרה רחבה של מוצרים המיועדים לציבור הדתי, החל ממוצרים לאספקת מים חמים במהלך השבת כגון מיחם שבת או קומקום חשמלי שומר חום, דרך מוצרים המיועדים לחימום מזון כגון פלטת שבת 2 סירים או יותר ועד למוצרי מנורות שבת לקריאה או כל שימוש אחר.

מה חשוב לבדוק כאשר רוכשים מוצרי חשמל לשבת?

רכישה של כל מוצר חשמלי כזה או אחר הנכלל בקטגוריית מוצרי החשמל לשבת, חשוב שתעשה בהתאם למספר פרמטרים מרכזיים הכוללים בין היתר:

  • נתוני המוצר הנדרש לכם – ברכישת כל מוצר חשמלי לשבת חשוב לבדוק את נתוני המוצר ואת התאמתו לצרכי השימוש שלכם. לצורך העניין, במידה ואתם רוכשים פלטה לשבת, חשוב לבדוק את גודל הפלטה בהתאם למספר הסירים אותם תרצו לחמם עליה לאורך השבת. כיום, תוכלו למצוא פלטת שבת 2 סירים לצד דגמים של פלטת שבת 4 סירים או פלטת שבת 6 סירים.
  • אופן תפעול המוצר – אין זה משנה אם אתם רוכשים מיחם שבת או כל מוצר חשמל אחר לשבת, חשוב לבדוק את אופן תפעול המכשיר ואת נוחות השימוש בו.
  • סוג הכשרות – כל מוצר חשמל לשבת חייב להיות בעל תעודת כשרות לשימוש בשבת וחג, ולכן חשוב לבדוק את סוג הכשרות על המכשירים אותם אתם רוכשים.
  • גודל המכשיר ואופן האחסון שלו – פרט נוסף אליו חשוב להתייחס בבחירת מוצרי חשמל לשבת הוא גודל המכשיר ואופן האחסון שלו, וזאת לנוכח העובדה שהשימוש במכשירי החשמל לשבת נעשים אחת לשבוע למשך קצת יותר מ-24 שעות.

סהרה אלקטרוניקה – עולם שלם ואיכותי של מוצרי חשמל לשבת

אנחנו בחברת סהרה אלקטרוניקה, עוסקים ומתמחים בענף הייבוא והשיווק של מוצרי חשמל ביתיים כבר למעלה מ-20 שנה. לאורך השנים, ביססנו את מעמדנו המקצועי כאחת מהחברות המובילות בישראל בתחום מוצרי חשמל לשבת, כאשר שיתופי הפעולה אותם אנו מקיימים מול מפעלי ייצור מובילים בתחום, הוביל לפיתוח עשרות מוצרי חשמל איכותיים המיועדים לשומרי שבת, וזאת תחת המוצג המוביל אור לשבת.
כל מוצרי השבת המשווקים על ידינו הם בעלי תו תקן ישראלי והם אושרו לשימוש על ידי המכון הטכנולוגי להלכה בראשות הרב לוי יצחק הלפרין. חלק מהמוצרים המשווקים על ידינו כוללים בתוכם גם פטנט ייחודי למטרות שימוש בשבת, וביניהם קומקום חשמלי שומר חום, מיחם בטיחותי לשבת ודגם ייחודי של טוסטר אובן לשבת משולב פלטת שבת.
את מוצרי האיכות שלנו תוכלו לרכוש באתר המכירות המקוון שלנו וליהנות ממגוון רחב של יתרונות שירות לאורך כל הדרך. בין היתר תוכלו ליהנות משירותי משלוח חינם עד הבית בכל קנייה מעל 200 ש”ח.

אוהבים מבצעים, קופונים והטבות מיוחדות?

הרשמו לניוזלטר שלנו ותהיו תמיד מעודכנים!

עגלת קניות
דילוג לתוכן